tot maandag! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu tot maandag! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

tot maandag!

Door: zoubida

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

29 September 2007 | Spanje, Son Xoriguer

hallo allemaal,


Nog twee nachtjes slapen en dan kom ik weer terug naar Nederland... Mijn tripje naar Valencia gaat niet meer door ( lang verhaal) Maar goed.. ik heb nu ook wel zin om na een half jaar niemand gezien te hebben (behalve rick en daisy:) ) iedereen weer terug te zien natuurlijk.
Het is een leuke mooie tijd geweest,heb veel geleerd... maar hier is ook alles afgelopen nu.

Ik vlieg maandag vroeg naar Barcelona en vertrek savonds naar Nederland en land om 21.15 in Amsterdam!

Tot snel ! XX Liefs Zoubida

  • 29 September 2007 - 14:06

    R0san!:

    Veel succes met het afscheid en succes met het afscheid :( !!
    Xx tot snel!

  • 29 September 2007 - 14:07

    R0san!:

    Hhahaha ik bedoel dus:
    Veel succes met het afscheid en een goede reis :P
    xx

  • 30 September 2007 - 11:20

    Emma:

    Goede reis zoubida..
    Veel succes met idd het afscheid...is altijd moeilijk maar ja ..je bent gelukkig wel blij dat je weer naar nederland komt ;)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 23231

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: