tot maandag! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu tot maandag! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

tot maandag!

Door: zoubida

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

29 September 2007 | Spanje, Son Xoriguer

hallo allemaal,

Nog twee nachtjes slapen en dan kom ik weer terug naar Nederland... Mijn tripje naar Valencia gaat niet meer door ( lang verhaal) Maar goed.. ik heb nu ook wel zin om na een half jaar niemand gezien te hebben (behalve rick en daisy:) ) iedereen weer terug te zien natuurlijk.
Het is een leuke mooie tijd geweest,heb veel geleerd... maar hier is ook alles afgelopen nu.

Ik vlieg maandag vroeg naar Barcelona en vertrek savonds naar Nederland en land om 21.15 in Amsterdam!

Tot snel ! XX Liefs Zoubida

• 29 September 2007 - 14:06

R0san!:

Veel succes met het afscheid en succes met het afscheid :( !!
    Xx tot snel!

• 29 September 2007 - 14:07

R0san!:

Hhahaha ik bedoel dus:
    Veel succes met het afscheid en een goede reis :P
    xx

• 30 September 2007 - 11:20

Emma:

Goede reis zoubida..
    Veel succes met idd het afscheid...is altijd moeilijk maar ja ..je bent gelukkig wel blij dat je weer naar nederland komt ;)

xx