Aan al het mooie komt een eind.... - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu Aan al het mooie komt een eind.... - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

Aan al het mooie komt een eind....

Door: zoubida

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

01 September 2007 | Spanje, Son Xoriguer

tjaa....


Aan alles komt een eind, zo ook aan mijn leventje hier op menorca. Dingen die voor hier heel normaal waren, beginnen nu allemaal te verdwijnen. Vorige week knalden we nog met zijn allen op de buhne met Saturday Night fever, en nu is alles afgelopen want de meeste mensen zijn terug naar huis.

Vanochtend zijn Llanos en Nieves vertrokken, twee spaanse vriendinnetjes. Het afscheid viel echt zwaar. Er zijn hier al veel mensen vertrokken, maar bij hun is het zo anders. Ik trok zoveel met hun op en we hebben heel veel leuke, mooie dagen mee gemaakt hier. Je weet dat alles een keer op houdt zodra je terug gaat naar nederland, maar hier op menorca komt alles nu al ten einde. Maar goed, ik moet nog 4 weken werken en dan zit het er op voor mij! Dat betekend nog maar twee keer Grease, twee keer Crazy Mix, de andere shows liggen er al uit.
Ik ga nu wel zeker eerst door naar Valencia, waar hun wonen, waarschijnlijk voor 3 daagjes en dan kom ik terug naar Nederland. Waar ik nu ook wel weer zin in heb..

Ook qua werk is alles anders, je ziet echt dat iedereen moe is.Ik ben deze week ook weer ziek geweest,waarschijnlijk door de warmte.

Voor de rest zal ik proberen binnenkort een keer wat fotos op te zetten haha werd ook wel eens tijd dacht ik zo.



Nou mensen heel veel liefs en plezier en tot snel ! Hasta pronto

XX Zoubida

  • 02 September 2007 - 14:01

    R0san:

    Hey meid,
    Wat rot dat je vriendinnetjes nu een voor een hun spullen pakken :S Ik leef met je mee! En jah, helaas komt aan alle mooie dingen een eind! :'(
    Maar maak er nog wat moois van die laatste weekjes en natuurlijk ook in Valencia!!
    Un beso grande para ti!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 23222

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: