foto's!!!!! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu foto's!!!!! - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

foto's!!!!!

Door: zoubida

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

14 September 2007 | Spanje, Son Xoriguer

hallo allemaal !

Okee, na 5 maanden werd het wel eens tijd om een paar fotos te plaatsen. Ik heb eindelijk een laptopje kunen lenen... dus klik allemaal snel op de volgende link

http://www.mijnalbum.nl/Album=MFTY6CUC


Niet alle fotos staan er op,maar de rest volgt. Kunnen jullie ook zien hoe mooi het hier is...Voor de mensen die 'Mijn Album" niet kennen, links zie je bijschrift staan ;)

en hier onder zie je twee korte filmpjes van mij in Saturday Night Fever!

XX Liefs Zoubida !!

  • 13 September 2007 - 22:46

    Karin:

    Hej meisje

    Wat een super vette filmpjes zeg!! Ziet er zoo gaaf uit.. En mag ik zeggen dat jij de mooiste kleren hebt, haha!!

    Foto's ook echt mooi. Hoe meer ik van je reis te zien en te horen krijg, hoe meer en meer het echt iets voor je is, en hoe vaker ik denk hoe goed het is dat je dit hebt gedaan.

    Echt super!

    Veel plezier nog met de laatste loodjes en tot snel
    Liefs !

  • 14 September 2007 - 16:33

    R0san!:

    Ha meid,

    Leuke foto's!! Hebben we eindelijk een beeld van waar je mee bezig bent :P
    Tot snel en nog heel veel plezier en succes de komende korte :( tijd!

    te cuidas y un abrazo grande, Rosan

  • 16 September 2007 - 09:04

    Je Mammie:

    wat leuk dat je dit allemaal op de site zet. om de video heb ik erg gelachen. echt zoubida. je kan zien dat je ook veel plezier hebt in wat je doet. tot binnenkort. mama telt de dagen af.
    liefs hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 23225

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: