ao! - Reisverslag uit Malden, Nederland van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu ao! - Reisverslag uit Malden, Nederland van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

ao!

Door: zoubida

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

29 Juni 2009 | Nederland, Malden

Hallo lieve mensen van het goede leven...!!


Ik ben er helemaal klaar voor... Morgen is mijn laatste dagje in dit kikkerlandje en dinsdag ochtend zal ik rond 05.30 vertrekken richting Schiphol om vervolgens 2 maanden te vertoeven op Rhodos!! Ik kom te werken voor Tui (ook wel bekend als: Arke Fly of Holland International) in het plaatsje Trianda vlakbij Rhodos stad (hoofdstad).

Net even gekeken naar het weer: aankomende week hele week 28 graden, volop zon, wordt vol op genieten dus ;)!!

Zelf heb ik eigenlijk niet zo heel veel met Griekenland, of nou ja in iedergeval niet met de taal (voor de mensen onder ons met een iets wat zwakker ontwikkelde topografie:P : Rhodos ligt naast Kreta ) maar ik vermaak me wel! Heb alleen nog steeeeeds niet mijn tas in kunnen pakken, met mijn "ik doe altijd alles op het laatste moment" mentaliteit.

Ik kom dit keer weer te werken in een animatie team alleen heb ik dit maal alleen de kidsclub overdag en savonds mee leef theater.( Mijn typetje wordt: Fleur Kleur waha) Dus in de avond geen shows meer zoals: Grease, Saturday Night Fever, Sister act. enzovoort. Hoewel ik het wel echt altijd heel gaaf vond om in Spanje deze shows te doen, ben ik nu ook wel blij dat ik savonds niet al te laat klaar ben. En daarbij blijf ik dit keer niet weer een halfjaar weg, maar slechts twee maanden.

En ook al zijn het er maar 2 ik ga sommige van jullie wel heel erg missen! Maar goed... 30 augustus kom ik weer terug, ik ga de dag erna wel meteen weer door naar mijn 5 daagse intro kamp voor mijn nieuwe school in Breda:P ..dus wie ik 30 augstus niet zie..wellicht tot LIEF festival of ergens anders in de maand september!!!

Jullie wens ik dan ook allemaal een fijn festival seizoen/fijne zomer/fijne vakantie en tot het volgende berichtje!

Om een beetje een idee te geven wat Barkie Kidsclub is:
http://www.arke.nl/barkieclub.aspx


ao !!

( = houdoe in het grieks haha)

XXX Ztje !

Om een beetje een idee te geven wat Barkie Kidsclub is:
http://www.arke.nl/barkieclub.aspx


  • 28 Juni 2009 - 23:28

    Wally:

    have fun ztje!! ga je missen :)

    liefde!!

  • 29 Juni 2009 - 09:29

    Koen:

    Heel veel plezier fleur!

    xx

  • 29 Juni 2009 - 12:28

    Bonnie:

    nou veel succes en tot Lief festival idd ja ;)

    anders tot Sinterklaas wellicht

    AO!

  • 29 Juni 2009 - 12:39

    ReneetjeB:

    have fun snoeziecat!
    i'll miss you=(
    -x-

  • 29 Juni 2009 - 16:08

    Jessica:

    Daag lieve Z'tje! Ga je héel erg missen (L) & houd ons op de hoogte he!

  • 29 Juni 2009 - 21:03

    Tho:

    Veel plezier in Greece.

    Beso

  • 30 Juni 2009 - 15:22

    Boellie:

    Succes
    en chill ze (#)
    chillen in sept
    Xxx

  • 01 Juli 2009 - 13:15

    Kelly:

    hoi!
    haha ik zit hier in costa rica kwam laatst nog n meisje tegen die ook voor doubleA heeft gewerkt en tis best verslavend he dat werk int toerisme.. Ga je nhtv doen toevallig__ Want dat doe ik!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1132
Totaal aantal bezoekers 23223

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: