berichtje - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu berichtje - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

23 Juli 2007 | Spanje, Son Xoriguer

hallo allemaal,

Veel mensen vragen of ik alsjeblieft weer een berichtje wou plaatsen op mijn site, dus hier ben ik weer.
Het gaat nog steeds goed met mij, de reden dat ik niet zo vaak een berichtje plaats is eigenlijk omdat ik niet veel nieuws heb meegemaakt...helaas

Maar is logisch natuurlijk dat na 3 maandjes alles ook gewoon gewend is voor mij.Geniet gewoon nog steeds van het feit dat ik even een tijdje weg ben uit nederland, maar het is wel gewoon jammer dat ik zo weinig vrije tijd heb.Maar dat wist ik van te voren en mijn volgende stage wordt ook gewoon een baan met regelmatige werktijden en gelukkig mag ik dan wel buiten europa.Heb ook besloten dat als ik (eindelijk) klaar ben met school ik echt wil gaan reizen, of misschien mijn volgende opleiding in het buitenland te volgen.Ik moet nog 10 weken, maar heb nog helemaal geen zin om terug te komen.Ik ga ook proberen om te regelen dat als ik klaar ben hier, ik een ticket krijg naar Valencia.Er zijn hier twee spaanse meisjes waar ik mee optrek en zij wonen daar, en aangezien ik toch nog een maand vrij ben, wil ik nog even daar na toe en dan weer terug naar jullie.

Voor de rest gaat het met het werk ook wel goed. En op mijn vrije dagen doe ik verschillende dingen, hebben de laatste zondagen ¨chicka¨ dagen gehouden. Llanos, Nieves (twee spaanse meisjes) en Alex, (meisje uit duitsland) en ik gaan dan iets leuks doen met zijn 4 en op onze vrije dag.Ons motto is dan altijd: Free day No rules!Autotje huren, naar het strand toe.En de rest van de week moet ik dus werken.Om een idee te geven hoe een werk dag van mij er uit ziet:

Ik begin om 10.15 tt 10.45 met aqua robics, haha nooit gedacht dat ik aquarobics zou geven aan een groep mensen. En om 11.00 een sport (ja ik sporten!) voor de maxi´s, dat zijn de wat oudere kinderen. Om 12.15 hebben Peter en ik samen cocktail spel tt 13.00.Dan gaan we verkleed rond om het zwembad om met iedereen een klein spelletje te doen.Van 13.00 tt 15.00 heb ik dan pauze (als we niet moeten oefenen). Dan begin ik om 15.00 weer met sporten voor de maxi´s tot en met 17.00. Dan moet ik om 20.15 tt en met 21.15 mini disco doen. Dus verkleed dansjes met de kinderen.En om 21.30 begint de show, of quiz, ligt er maar aan wat er op het programma staat.Meestal zijn we dan rond 00.15 klaar met werken en dan ga ik snel naar huis toe en daarna nog even iets drinken bij Chaplins.Cafetje waar iedereen savonds even bij elkaar komt om iets te drinken en te kletsen.

Nu weten jullie beetje hoe een werk dag er bij mij uitziet, haha.Maar er komt nog heel wat meer bij kijken, want animatie in een hotel is zo belangrijk. En je moet ook beetje voorstellen dat er tegen animateuren wordt ¨opgekeken¨.Wij zijn een voorbeeld voor de kinderen. Een animator wordt altijd door de gast in de gaten gehouden.Daarom zijn er ook regels dat wij in de buurt van het hotel bijvoorbeeld niet mogen roken en we mogen ook het zwembad niet in. Ook ontbijten we tusen alle gasten dus als je net wakker wordt sochtends moet je meteen je blije gezicht optrekken.Het is echt een baan waarbij je continu bezig bent met jezelf, hoe je staat tegen over andere mensen en je leert hier heel erg om met kritiek om te gaan. Aan het eind van de week vullen alle gasten in wat ze van de animatie vonden en dan staan er soms wel eens hele harde opmerkingen tussen. Maar gelukkig krijgen we ook veel goede opmerkingen en scoren wij beter dan vorig jaar, dus dat maakt het wel weer leuk.
Het enige waar ik soms hier een beetje van baal is dat ik nooit even tijd heb voor mezelf. Want op het werk ben ik de hele tijd zo druk bezig met allemaal mensen en als ik thuis kom (ik woon met 20 man in een huis) kan ik nooit even alleen zijn, want ik deel een slaapkamer met twee andere meisjes. Plus het slot van onze kamer is stuk dus iedereen komt telkens naar binnen lopen.Het is wel heel erg gezellig hoor, maar soms ook wel minder fijn.

Maar goed, dat was het weer voor vandaag. Ook al ben ik hier nu 3 maanden, heb toch nog het idee dat veel mensen niet precies weten wat ik hier doe en volgende keer bericht ik waarschijnlijk wel iets boeienders. Over een paar daagjes komen Rick en Daisy mij opzoeken! Ik heb daar heel veel zin in!Maar vind het ook wel raar want had helemaal niet verwacht dat ik nog iemand zou zien tot oktober.

Nou dat was het voor vandaag, mijn vrije dag zit er weer op.Ga zo naar mijn huisje toe en morgen weer: trabajo trabajo.

X Liefs Zoubida

  • 22 Juli 2007 - 23:11

    Zoubida:

    haha chica ipv chicka ;)

  • 23 Juli 2007 - 10:40

    Je Nichtje Laura;):

    Heej Nicht:)
    zo te horen heb je het fantastisch daar! en ook lekker druk!
    heeel veel plezier nog verder:D

    Dikke kus van je nichtje Laura:D

  • 23 Juli 2007 - 15:20

    Roos!:

    (K)

  • 24 Juli 2007 - 07:03

    Mits:

    kijk Z'tje:P nu zijn we teminste weer op de hoogte;) cu soon
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 23238

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: