klein berichtje - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu klein berichtje - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

klein berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

04 Juni 2007 | Spanje, Son Xoriguer

hej allemaal !


Hoe is het daar in nederland.Hier is nog steeds wel alles goed.Ik dacht ik laat weer even een klein berichtje achter.

Heb de laatste weken echt zonder te overdrijven zware weken achter de rug.Heel veel shows moeten leren, dus amper vrije tijd.Neem mijn dag van vandaag, om 10.15 begonnen en om 00.15 klaar.Met alleen maar pauze gehad om snel even iets te eten.Want hadden vandaag premiere van Sister Act.Maar gelukkig krijgen we later in het seizoen onze uren terug in vrije uren. Twee weken geleden hebben we een auto gehuurd en dat was wel leuk, zijn hier veel mooie plekken op het eiland. Deze zondag gaan Denise en ik paardrijden, lijkt me erg gaaf om dat hier te doen.
Maar onddanks dat het zo druk is heb ik het toch wel naar mijn zin en je leert jezelf ook echt kennen hier.Wat alleen wel raar is, dat ik hier helemaal geen tijd besef heb, de weken vliegen echt om.
Voor de rest hebben we ook nieuwe huisgenootjes er bij.Twee nieuwe spaanse meisjes (dus ga eindelijk spaans leren) en een meisje uit Australie.Zij heeft thuis gewoon kangoeroes als huisdier en ze heeft hier voor het eerst gefiets.Erg leuk dus om nieuwe mensen te ontmoeten! Over twee weken krijgen we er een nieuw team lid bij (misschien ook spaans) en straks zitten we met ongeveer 25 mensen in huis.

Nou volgende keer stuur ik wel even een iets intressanter berichtje, maar er waren zoveel mensen die vroegen hoe het met mij was dus ik dacht stuur even een kleine zoubida update:)

Hasta pronto! XX liefs Zoubida

  • 05 Juni 2007 - 03:47

    R00s!:

    Hey Z´tje! Bij jou is het 06.00 uur! Hier 24.00 uur en ik ben hard aan het werk voor mijn examen, donderdag! Maar goed, vandaar dat ik de eerste ben die weer op de hoogte is van jouw bezigheden!
    Ik vind het echt zo stoer klinken, al die stukken die je moet doen! echt TOF!!
    Zo te horen red jij het nog wel tot september en dan.. :) Gaan we weer lekker feesten!!
    Chau mamita ;) xx

  • 05 Juni 2007 - 06:15

    Jeroen:

    Haha die kerel op de foto is van het padje :P

  • 05 Juni 2007 - 09:52

    Melch:

    Volgens mij is het goed uit te houden daar...denk dat ik een keertje op bezoek kom, de spaanse dames wat nederlands leren :P

    Veel plezier nog daar...
    ex-klasgenootje ;) xx

  • 06 Juni 2007 - 19:13

    Hetty:

    leuk bericht zoubida, alleen gaan de weken hier bijzonder langzaam, zeker als je naar iemand uitkijkt die uit spanje komt. ik vind het toch wel allemaal erg lang duren. maar wel fijn dat je het zo naar je zin hebt. liefs mama

  • 08 Juni 2007 - 15:05

    Trudy:

    Eindelijk... heb ook veel gewerkt maar in juni word t rustiger!! Had gister mijn NIXdagje:waarbij Bo alles voor me deed, dat was wel vreemd maar zoo heerlijk.. Deze week hadden onze clienten vac. in Heyderbos dus mocht clint deze week 2x gratis met zijn vriendjes zwemmen. Bo is aangenomen bij ROC in nijmegen en clint heeft gister voor t eerst zijn nieuwe klasgenoten ontmoet en heeft erg zin in de middelbare skool!! Hij gaat de havo doen maar dat wist je denk ik al. Wat de verbouwing betreft van huis van steef.. duurt nu niet lang meer en dan gaat Jos beginnen met badkamer, we hebben alles uitgezocht word kei gaaf!! Ben blij te horen dat je je goed vermaakt en de tijd vliegt voorbij, de details horen we later wel he... ehh!! veel liefs en dikke kus van ons allemaal doeii mzl xxx
    Steef, Bo ,Clint, Trudy, Daisy en Chico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 23236

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: