even een zoubida update - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu even een zoubida update - Reisverslag uit Son Xoriguer, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

even een zoubida update

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

15 Mei 2007 | Spanje, Son Xoriguer

Hallo allemaal!

Hier dan toch maar een berichtje.Ik ben nu ongeveer 2 weken op het eiland Menorca en ik heb het gelukkig nog steeds super naar mijn zin. Op de dag van vertrek werd ons verteld dat ze een fout hadden gemaakt. Ik zit niet in een team van twee, maar straks uit eindelijk in een team van 5. Op dit moment zijn we met zijn drie en we hebben het zo ontzettend gezellig! Dat betekend dat we dus ook meer shows hebben dan ons werd verteld. Deze week moet ik in mijn pauzes weer dansjes oefenen voor onze nieuwe shows.Op dit moment hebben we dus Grease, en we gaan nu beginnen met Sisteract, Saturday Night Fever, Back to the movies en misschien Mouling Rouge.

Het was zo spannend waar ik terecht zou komen en wat voor accomodatie ik zou krijgen.Aangezien de meeste mensen een keldertje hebben.Maar ik woon in een villa met uitzicht op zee, en we wonen daar met ongeveer 20 man, dus heel erg gezellig.Mijn leven hier is echt zo anders en het bevalt me tot nu toe prima.

Voor de rest is Menorca niet zo toeristisch, er zijn hier ook nog veel beschermde natuurgebieden.Dus dat vind ik wel prima! Voor de rest zit ik heel afgelegen van alles, ons huis heeft niet eens een adres.Maar met de bus kom je makkelijk in Ciutadella en dat is echt een geweldig mooi stadje! Te vergelijken met Venetie, ook zo oud vallig en allemaal bruggetjes.Met uitgaan bevind je je alleen maar tussen de lokale bevolking, het is hier absoluut geen salou ofzo! Wordt ook alleen maar spaans talig muziek gedraait, heerlijk! (behalve in het cafetje waar ik nu zit heb ik even goede techno op de computer gezet haha) En alle uitgaans gelegen heden in Ciutadella zitten in grotten.. bizar maar mooi.

Aanstaande zondag gaan we waarschijnlijk een auto huren, dus dan kan ik de rest van het eiland eens gaan verkennen. En ik hoop dat ik er binnenkort eens nieuwe fotos op kan zetten, want alle computers hier doen het niet zo goed.

Nou dat was alles even in het kort, heb namelijk veel te veel om te vertellen.

Spreek jullie snel, Liefs Zoubida

  • 16 Mei 2007 - 09:55

    Laura Je Nichtje;):

    Hee Lieve Nicht:-)
    Zo te horen is het daar wel heel erg leuk :-)

    Verder nog heel veel plezier, want ik kan ook niet zo heel veel typen want ik ben nu op school ;-) ( beetje illegaal bezig dus :-P)

    Kuss Laura.
    we horen van je !! :-D)

  • 16 Mei 2007 - 11:27

    Wilco Achterbuurjong:

    eeej zoubida.
    heb je wel een beetje mooi weer daar?
    want hier regenent het al dagen aan een stuk.
    maar ik wens je nog veel plezier.
    maar ben weer werken de plicht roept.
    kus wilco.

  • 17 Mei 2007 - 18:22

    Lotte:

    hee zoubida!!
    have fun!!
    groetjes lotte

  • 18 Mei 2007 - 19:38

    Technomama !!:

    Heey Zoubida,

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt :) En knal alle computers maar vol hoor met lekkere Techno ,maak er maar een feesteiland van !!


    Liefs van Ing xxx

  • 20 Mei 2007 - 08:21

    Mama:

    nou zoubida ze zeggen oost west thuis best, maar volgens mij is het daar een stuk leuker. leuk dat je ook andere musikals gaat spelen. van mij krijg jij de hoofdrol
    liefs mama hetty
    hopenlijk heb je zondag ook beltegoed

  • 21 Mei 2007 - 09:49

    Randy:

    Ey Ztje! Goed dat je het zo naar je zin hebt kben helemaal jaloers! Toch ga ik er ook een knalzomer van maken alleen zit niet op dezelfde bestemming als jou........
    Xjes

  • 27 Mei 2007 - 12:45

    Hetty:

    ha zoubida, zullen wij woningruil doen en dan kom jij bij mij wonen.

  • 27 Mei 2007 - 23:35

    R00s!:

    Heey Z´tje!
    Ziet er allemaal super uit daaro!
    En fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! Veel leuker ook toch om onder de lokale bevolking te zijn dan al die toeristen??
    Wanneer kom je weer terug naar Holanda?
    Ik over een maandje alweer.. Heb er helemaal geen zin in!! Maar helaas, aan alle mooie dingen komen een einde he?!
    Ik zie je!
    Chau y un beso, Roos

  • 28 Mei 2007 - 20:19

    Helen:

    Muy Buenas Tardes,

    Espana, me gusta !
    Tien usted un manzana ?

    Deze zinnen gaan je naturlijk makkelijk af. Gewoon een eitje, of spreek je ..................

    Wat een geweldige ervaring! En leuk voor de achterblijvers dat je via deze site lekker met het thuisfront kunt communiceren.
    Heel leuk om al je ervaringen zo te lezen en te zien.
    Vanavond even bij Hetty geweest, gewoon aan de koffie.In een regenachtig Cuijk effe anders dan met uitzicht op zee

    Je zusje heeft het lekker spannend met de examens.Thomas is vet relaxed, ja, kan ook wel als je best een ander nivo aan zou kunnen.
    Esmee, ga ik ook dit linkje sturen wie weet heeft ze even tijd om tussen de paarden en vriendje door je een brichtje te zenden.

    Ik ga lekkker slapen en wens je
    veel plezier

    groetjes Helen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 23213

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: