Weer koffers pakken! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu Weer koffers pakken! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

Weer koffers pakken!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

28 April 2007 | Spanje, Madrid

hello everybody!

Even een nieuw bericht.Gister avond hadden wij onze certificaat uitreiking.(certificaat voor entertainment,is een volwaardig diploma!)

En daarna kreeg ik te horen dat ik vertrek naar een ander eiland, namelijk Menorca. Morgen om half 3 vertrek ik naar (ben het plaatsje vergeten) en om 5 uur stap ik op de boot richting Menorca.Ik weet niet hoe laat ik daar aan kom.

Dit is het hotel waar ik voor kom te werken ga naar:
www.grupotel.com en dan naar Menorca: Playa Club.

Ik moet het hotel samen met een ander meisje opstarten, en wij blijven het hele seizoen met zijn twee, in eerste instantie wou ik graag in een groot team, maar ik ben allang blij dat ik met Denise ga! Zij zit bij mij in de klas.Er gaan nog een paar andere mensen van onze training, want het hotel waar wij voor komen te werken is dus van grupotel en hun komen naast ons te werken.

Menorca is een eiland wat rustiger is dan Mallorca, er zijn daar nog veel natuurgebieden, dus ben benieuwd!Helaas heeft het hotel waar wij voor komen te werken niet veel avond shows, waarschijnlijk alleen maar Grease, maar goed ik denk maar zo, je kunt niet alles hebben.

Voor de rest heb ik hier echt een fantastiche week achter de rug.Je raakt zo snel aan alle mensen gewend, en aan het stadje zelf.Ik heb hier heel veel niewe dingen geleerd, vind het jammer dat ik het niet allemaal kan laten zien.Deze week zijn er ook heel veel mensen vertrokken, dus ik ben nu ook wel blij dat ik eindelijk ga, want iedereen is een beetje verdrietig omdat we telkens afscheid moeten nemen.

Het enige jammere van vandaag is dat het regent op mijn (welverdiende) vrije dag. Afglopen zaterdag toen ik vrij was, was het weer ook al niet zo best.Maar gelukkig was er een mooie volksdans bezig in het stadje en dat maakte mijn dag wel weer goed.De zee hier is trouwens ook prachtig! Precies zo als op alle plaatjes.

Ook zal ik binnenkort proberen om er foto's op te plaatsen.Ik ga vandaag gewoon even een rustige dag van maken. Even de was doen (met de hand want we hebben geen wasmachine) dan eten,mijn koffer inpakken en dan gaat het eidenlijk allemaal beginnen morgen!

Bij mijn volgende bericht zal ik het adres plaatsen en mijn spaanse nummer, want die weet ik nog steeds niet uit mijn hoofd.Maar ik heb wel weer zin om smsjes te krijgen van jullie :)

Adios! Love you xxx Ztje

  • 28 April 2007 - 12:48

    Laura - Je Nichtje=):

    eej Zoubida.
    We hebben net je zus ook al aan de lijn gehad, en die zei ook al dat je naar Menorca ging;-) dus wij wisten het eigenlijk al :)..
    wel jammer dat het regende op je (welverdiende)vrije dag..
    Bij ons is het heel lekker weer, zo'n 25graden, maar ik ook dat je ook nog mooi weer daar gaat krijgen.

    We horen van je!

    Kusjes Laura xx

  • 28 April 2007 - 13:06

    Bonnie:

    heey nichtje!
    Wat leuk om allemaal te lezen, gelukkig heb je het zo naar je zin :D
    Hier ook alles lekker :) maar dat is ook wel te raden met dit super weer :)
    Goed weekend meis!
    dikke kus bon

  • 28 April 2007 - 17:28

    Jeroen (duckiej):

    heey meis...
    leuk da je het naar je zin hebt en we missen jou heel erg int dorp, het niveau ligt erg laag nu:P ghaha... nee grapje
    maar nog veel plezier...
    ciao (K) duckiej

  • 28 April 2007 - 21:52

    Kevin En Marlo:

    Hey meis
    Leuk om je verhalen zo te lezen:D
    Geniet er van daar en als je terug bent gaan we snel keer feesten dan hoor ik de rest:D
    (K)

  • 29 April 2007 - 10:33

    Randy:

    Ey babe!

    Ik ga deze zomer reisleiding doen voor gogo tours en weet nog niet waark geplaatst word dus misschien tot snel!!

    xxx

  • 30 April 2007 - 09:27

    Karin:

    Hej meisje,
    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! En leuke fotos joh, het ziet er daar echt mooi uit denk ik.
    Veel plezier nog en een fijne reis naar het plaatsje waar je de naam niet van weet!
    Als ik je nummer weet, zal ik je zeker smsen
    Liefs(L)

  • 30 April 2007 - 12:05

    Rickie:

    meiske alles goed?!?!
    gefeliciteerd he vdaag 2 jaar met roelie :D ik ben chaggy vandaag k ben gewoon aan het werk ofja stage :( en iedereen is lkkr aan het technoën in eindhoven...gister ben ik bij de dokter geweest die groene weetje wel met zijn lkkr electronische klanken geheh hij was weer meesterlijk groen en vet ghi...maare nog een leuke tijd daar schat...misschien zien we je nog in de zomer Ciao Ciao (K) Rick

  • 01 Mei 2007 - 22:06

    R00s!:

    Hola Amiga!!
    Que tal? Leuk om jouw verhaaltjes ook te lezen! Heel anders maar het lijkt me super wat je daar allemaal doet, wel zwaar!! Heel veel succes met alles en vooral blijven genieten!
    Un beso grande para ti! :) xx

  • 04 Mei 2007 - 20:39

    Zusje:

    heej meis,

    nou hier dan ook een keer een berichtje van mij. ("mag ook wel es een keer zeg" denk je nu zeker ;p.) haha.
    hoe is het daar? Ik heb me best gedaan om mama over te halen, maja zoals je al weet vliegen zit er echt niet in haha!
    hier is het best saai. klein beetje leren voor examens (16 mei begint de eerste) en verder de dag doorkomen in het ooh zo saaie cuijk.
    het is wel erg stil in huis, iedereen weg ! maar het is wel lekker weer hier.
    En vermaak je je daar ook ? op internet zag het er iig allemaal kei mooi uit !
    nouja ik spreek je vast nog wel een keertje en verder nog veel succes daar !

    kusje, je zusje

  • 08 Mei 2007 - 10:33

    Bo:

    He Ztje!

    Ik dacht, laat ik es kijken waar je overal uithangt! Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt. Ik hoop dat je nog heel veel leuke en mooie dingen mee mag maken. Geniet ervan meid!

    x Bo

  • 13 Mei 2007 - 18:31

    Heeee Hier Danielle:

    Hee Zoubida, hier Daantje van selectie weekend.
    Alles goed, hier op tenrife wel.

    Leuk zo kan ik je in de gaten houden:) dikke kus
    Daantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 23216

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: