Eerste dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

15 April 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal !

Hier het eerste berichtje vanuit Cala d´or, Mallorca. Gister avond ben ik aangekomen en helaas was het erg slecht weer. Zelfs alle palmboompjes zien er een beetje triest uit. Gister heb ik niet veel gedaan. Ik deel een appartement met 3 andere meisjes.Eentje uit schotland en eentje uit engeland.Het andere meisje is gewoon nederlands en ik deel een kamer met haar.
Vandaag begon om half 10 sochtends ons programma. We begonnen met presentatie technieken.Onze groep bestaat op dit moment uit 68 mense, maar volgende week zijn het er waarschijnlijk 120. Presentatie was vrij moeilijk, terwijl ik er normaal nooit moeite mee heb! Presenteren in 4 talen, nederlands, engels, duits en spaans. Daarna hebben we dansjes geleerd. Paar dansjes van Grease, op de nummers uit deze musical, maar ook Every body lets rock yeaah!!En Com on lets twist again! Jullie weten wat ik bedoel, van die oude swingende songs. Net even gegeten en zometeen gaan we de musical grease bekijken, hoe deze er dus echt uit moet komen te zien. Om 12 uur vanavond is ons programma ongeveer klaar. Nou dat was het even voor vandaag... mijn klokje tikt en daar word ik zenuwachtig van.Voor de rest is het beltegoed echt klote.Het is nu al op en ik moet nog een spaanse sim kaart kopen, maar alle winkels zijn dicht natuurlijk! Nou mensen hasta pronto ! ik mis jullie en hou van jullie !

XX Zoubida

  • 16 April 2007 - 19:36

    Roel:

    ha liefje, hou van jou!!!

  • 16 April 2007 - 20:40

    Joaquina:

    Ha lief vriendinnetje..
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen.
    En heb je een beetje een mooie kamer..
    Anders moet je hem maar versieren met MLP stickers..:P:P
    Wat leuk dat je met een nederlands meisje een kamer deelt! Kun je ook gewoon lekker hollands praten :D
    Meisje heel veel plezier en ik hoor nog van je!

    Liefs xxx Vriendinnetje

    p.s. Mis je hier wel hoor!

  • 17 April 2007 - 20:28

    Mama Hetty:

    leuk bericht zoubida en zo telezen red jij je echt welhet is nu dinsdag en ik zag dat je mij gebeld hebt maar ik probeer je telkens te bellen en dan krijg ik te horen datjouw nummer niet in gebruik is.dus misschien wil je mij even smsen en je goede nummer geven. alles gaat hier goed, het is nog mooi weer, ik ben heel beniewd naar foto,s volgens mij is het daar schitterend. heb je onze kofferpost al gevonden. ik hoop snel iets van je te horen. buenos dias mi hija. xxx mama hetty

  • 17 April 2007 - 21:16

    Deesjuhh:

    stinkie weetje hoe vet die liedjes zijn (H) owja en nie te veel spaans in je berichtjes prate want dan snapik er helemaal geen hol meer van ;) vind je lief hasta pronto mijne konto to you too! ciaoie en dikke knuf en kus je meisje

  • 29 April 2007 - 02:00

    Stephan:

    is leuk daar zien wij.. komen op visite eind van de verbouwing...dus half september..kusjes en groeten stephan en trudy...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 23221

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: