Nog 2 maandjes :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu Nog 2 maandjes :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Zoubida Chedra - WaarBenJij.nu

Nog 2 maandjes :D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zoubida

06 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Bienvenido op mijn waarbenjij.nu.!

Omdat ik zo veel kriebeltjes en vlindertjes in mijn buik voel ( ik heb ZOON zin om weg te gaan maar het duurt nog ZOO lang..hoop ongeveer 8 weekjes voordat ik aan de slag kan gaan als La Animadóra voor Cosmo) heb ik deze site maar alvast aangemaakt haha!

Ik zal ongeveer rond maart aan een paar mense deze site door geven. Tot dan... kan ik alleen nog maar aftellen.... :( en wachten in spanning want ik krijg één week van te voren te horen wanneer ik moet vertrekken...Ik verwacht begin April

Nou tot snel! Dan komt mijn eerste berichtje vanuit (met hopenlijk buen tiempo ) Las Islas --> Mallorca!

Adios Amigós, Cosmo girl Zoubida

  • 06 Februari 2007 - 16:55

    SweetD:

    Ztje.. ik mis je nu al! je blijft mijn meisje..
    dikke kus deesjuhh

  • 07 Februari 2007 - 18:09

    Roel:

    Liefje, have fun daar he. jammer da je zo graag weg wilt :P
    dikke kus, hou van jou

  • 29 Maart 2007 - 15:23

    Empiej:

    heeej lieve meid,

    wachten duurt echt lang ja ..is niet leuk voor je ..:( maar zodra je daar bent ..ga je een leuke tijd tegemoet hoop ik :D ...heeel veel plezier alvast ;) k sms je nog wel :)

    dikke (K) Emma

  • 04 April 2007 - 15:59

    Tara:

    HEeej girl:)
    egt spannend!! we moete bijna :P
    khoop dak misschien wel bij jou int hotel kom you never know:D zou wel heel gaaf zijn ntlek majaa het komt vast allemaal wel goed al vinden we het heel eng hihi nou doegggg
    xxxx taraa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoubida

Ik vertrek voor 2 maanden naar Rhodos- Griekenland om daar te werken voor Tui (ook wel bekend als Holland International).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 23227

Voorgaande reizen:

30 Juni 2009 - 30 Augustus 2009

2 maanden Rhodos ontdekken

Landen bezocht: